شعر,غزل,تصاویر عاشقانه
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط امیر |
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
متفرقه وارد نشود لطفا

نظرات شما عزیزان:

مدیر وبلاگ امیر هستم
ساعت15:14---21 بهمن 1391
سلام مژگان جان به خدا این مطلب عکس خودمه چیز خاصی نیست اتفاقا خیلی هم بد افتادم بعدش تو وبلاگ نداری من چطور بهت رمزشو بدم هان؟
پاسخ:تایید شد


مژگان
ساعت14:17---21 بهمن 1391
سلام. خسته نباشی.


کاش منم رمز می داشتم.


دانشجویی هم دنیایی داره. چون خودم دانشجوام درکت مد کنم !};-};-پاسخ:اره دوران دانشجویی خوبه ولی من دوستش ندارم تو این دنیا پول نداشته باشی هیچی بهت خوش نمیگزره


masoomeh
ساعت20:08---20 بهمن 1391
سلام

من رمزو شانسی زدم وارد شدم

حال کردین دوستان

مااینیم دیگه به وب منم سربزنین ونظر بدین راستی اقا امیر وبتون خیلی عالی بود لینکتون کردم لطفا منو هم لینک کنین ممنون میشم };-};-پاسخ:ایول بابا


yalda
ساعت0:47---12 بهمن 1391
konjkav shodam

manam ramz mikhamپاسخ:به تو هم میدم


معین
ساعت22:59---4 بهمن 1391
احمق!!!!

اخه خنگ وقتی مطلبی رو تو وبلاگ میزاری باید ازاد باشه


پاسخ:ببین پسر جون این وبلاگو من واسه ی همه ی مردم درست نکردم واسه چند تا از دوستام درست کردم که اونا هم رمز این مطلبو دارن تو میتونی از جاهای دیگش لذت ببری من دانشجوی شهر دیگه هستم پس نمیتونم بیام زود به زود جواب حرفاتو بدم فردا هم میخوام برم دانشگاه پس دیگه اینجا چرت و پرت ننویس


معین
ساعت9:55---4 بهمن 1391
مرده شور خودتو خاصتو ببره


پاسخ:میدونی چرا کامنتت رو پاک نمیکنم؟ تا مردم بدونن ادمای احمقی مثل تو هم تو این دنیا هستن


معین
ساعت14:17---3 بهمن 1391
شما که نمیخوای کسی مطلبو بدونه

مریضی اینو میزاری تو وبلاگت و رمزیش میکنی دیوونه؟
پاسخ:اخه کودن این که واسه تو نزاشتم واسه مخاطب خاصمه چیزی هم که بهت مربوط نیست دخالت نکن احمق بی شعور


maita
ساعت14:50---19 دی 1391
مرسی.جالب بود
پاسخ:ممنون رمزشو از کجا اوردی؟


پونه
ساعت16:13---18 دی 1391
من از کجا رمز بدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:بهت میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.